Σύμφωνα με το νόμο 4387/2016, το τ.OAEE εντάσσεται από 01/01/2017 στον ΕΦΚΑ. Ο διαδικτυακός τόπος του ΕΦΚΑ βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr

Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2021









 
 
Ο Διοικητής του ΟΑΕΕ στη Λαμία



Την Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας του ΟΑΕΕ επισκέφθηκε την Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011 ο διοικητής του Οργανισμού, Γεράσιμος Βουδούρης ο οποίος σε ομιλία του προς τους εργαζομένους τόνισε την προσήλωση της νέας διοίκησης στην οικονομική εξυγίανση αλλά και την διοικητική αναμόρφωση του Οργανισμού με ουσιαστική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού προκειμένου να ενισχυθεί το κύρος και η αξιοπιστία του Ταμείου.

Το απόγευμα ο Διοικητής επισκέφθηκε την 45η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου πραγματοποίησε ομιλία στο πλαίσιο εκδήλωσης με θέμα: «Παραγωγή - Μεταποίηση-Κατανάλωση- Εξαγωγές».

Ο Διοικητής του ΟΑΕΕ αναγνωρίζοντας τις οικονομικές δυσκολίες που βιώνει η Αγορά, διαβεβαίωσε ότι ο Οργανισμός θα παραμείνει συνεπής στις συνταξιοδοτικές και ιατροφαρμακευτικές του υποχρεώσεις απέναντι στους ασφαλισμένους, ενώ τόνισε ότι δεν θα υπάρξει αύξηση στις εισφορές έως το 2013.

Αναφερόμενος στο τοπίο που έχει διαμορφωθεί στην κοινωνική ασφάλιση μίλησε για τα βήματα προόδου που έχουν γίνει στον ΟΑΕΕ εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το μέλλον του Οργανισμού το οποίο παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία έκλεισε για πρώτη φορά μετά από χρόνια με λογιστικό πλεόνασμα, γεγονός που όπως τόνισε οφείλεται κυρίως στη περιστολή των δαπανών.

Πρόσθεσε επίσης ότι στην οικονομική εξυγίανση του Ταμείου συμβάλλει και η αυξητική τάση που υπάρχει στην καταβολή των εισφορών εκ μέρους των ασφαλισμένων, τονίζοντας ότι από τους 800.000 ασφαλισμένους, οι 570.000 καταβάλλουν κανονικά τις εισφορές τους.

Ο Γ. Βουδούρης έκανε ιδιαίτερη μνεία στο θέμα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης την οποία χαρακτήρισε τομή και πολύτιμο εργαλείο για την περιστολή των δαπανών και της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος.

Ο Διοικητής του ΟΑΕΕ αναφερόμενος στη διοικητική αναμόρφωση του Οργανισμού έδωσε έμφαση στη δημιουργία πολυδύναμων διευθύνσεων προκειμένου να υπάρξει ένα πιο ευέλικτο σχήμα που θα εξασφαλίζει για τους ασφαλισμένους υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για τους ασφαλισμένους με μικρότερο κόστος, λιγότερο χρόνο και χωρίς γραφειοκρατία, ενώ αναφέρθηκε και στην αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών για την αναβάθμιση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους.